Korki z sociali - Warsztaty „Social Media Selfmade”

Niedziela, 11.09.2022, godz. 10:20 - 11:00

PARTNER KONFERENCJI:

Jak zaistnieć w Social Mediach i wykorzystać swoje „5 minut”?
Serdeczni zapraszamy na wyjątkowe warsztaty „Social Media Selfmade”, które poprowadzi dla Was Szymon Grzybczyk, Head of Creation & Social Media w Tears of Joy oraz Agata Matysiak, CEO agencji modelingowej Athletic Models.

Warsztaty – to pigułka podstawowej wiedzy o Facebooku, Instagramie, TikToku i reklamach na powyższych social mediach. Bez owijania w bawełnę. Ze szkolenia wyjdziesz prawdopodobnie z nowymi pomysłami… a na 100% z umiejętnościami, które pomogą Ci rozpocząć promocje Twojej osoby, bądź firmy w Internecie.

AGENDA – poniżej

Szymon Grzybczyk  – zarządza działem Social Media w agencji Tears of Joy. Kiedyś mistrz Polski w sztafetowych biegach przełajowych. Obecnie miłośnik kreatywnych kampanii, real time marketingu i PR-u. Od kilku lat z powodzeniem rozwija kanały Social Mediowe topowych marek, a także prowadzi szkolenia dla Marketerów.

Agata Matysiak –  założycielka agencji Athletic Models, instruktorka fitness i pasjonatka tańca ze szczególnym naciskiem na latino. Posiada blisko dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie PR i marketingu, które zdobyła m.in. w agencjach reklamowych prowadząc międzynarodowe projekty reklamowe oraz działania marketingowe i PR dla Klientów z sektora usług profesjonalnych.

Athletic Models – agencja modelingowa, która powstała przede wszystkim z pasji do sportu. Specjalizujemy się i skupiamy na modelingu sportowym. Kładziemy nacisk nie tylko na wygląd i sylwetkę naszych modeli, ale też na wiele innych aspektów, takich jak osobowość, umiejętności sportowe czy znajomość języków obcych. Dzięki temu możemy sprostać zarówno oczekiwaniom Klientów, jak i spełnić marzenia zawodowe Athletic Models, którzy nam zaufali.

Ciężka praca, która sprawia nam wiele radości, dbałość o szczegóły i zaangażowanie to na pewno to co nas wyróżnia. Takie połączenie to gwarancja sukcesu i długotrwałych partnerskich relacji.

Szymon Grzybczyk

Blok: TikTok

Jakie są rodzaje komunikacji na TikToku i które działają najlepiej?

Czy każdy może działać na TikToku i dlaczego (tak/nie)?

Blok: CONTENT

Po co mi w ogóle te social media?

Słowem wstępu o marketingu w Internecie.

Czy storiesy są lepsze od postów na Insta?

Podstawowa dawka wiedzy o komunikacji na Instagramie.

Da radę za darmo?

O organicznym contencie, a dokładnie o tym czy ma jeszcze sens, a jeśli tak, to jakie są triki, żeby osiągać wyniki?

Kto, co i jak na Facebooku.

O prowadzeniu komunikacji na Facebooku i o tym, czy Facebook jest już wyłącznie dla firm?

Blok: Adsy

O tym, jak robić reklamy w Facebook Ads.

Zasady i triki dla każdego.

O tym, jakie są rodzaje reklam na TikToku.

Z których korzystać i czy w ogóle warto?

Agata Matysiak

BLOK: Moja własna marka

Czy tylko w Social Mediach ?

  • Jak jeszcze mogę wykorzystać swój potencjał?
  • Diabeł tkwi w szczegółach, czyli trwała i dobra współpraca z markami.

O prowadzeniu komunikacji na Facebooku i o tym, czy Facebook jest już wyłącznie dla firm?

Podsumowanie i pytania od uczestników