FIWE Wonderland już za nami. Zobacz jak było: Czytaj więcej

Nowość strefa fitness & wellness powered by FIWE w C.H. Westfield Arkadia

Tagi: , ,

Zdajemy sobie sprawę jak bardzo cała branża fitness spragniona jest jak najszybszego powrotu do normalności. Wrzesień, mimo, że zbliża się wielkimi krokami, to jest to jeszcze dosyć odległy czas.

Z tego właśnie powodu dla wszystkich uczestników i partnerów naszego wydarzenia stworzyliśmy zajawkę tego co będzie się działo już we wrześniu! IC PopUp Stores: strefa fitness & wellness powered by FIWE Fitness Trade Show!

IPS Fitness to innowacyjne wydarzenie w branży sportowej. Bazując na doświadczeniu organizatora nabytym przy organizacji siedmiu edycji targów FIWE Fitness Trade Show, stworzony event idealnie dopasowuje się pod wymagania współczesnego klienta. Ten chce mieć łatwy dostęp do podejmowania przez siebie korzystnych decyzji zakupowych. W krótkim czasie musi pozbyć się wątpliwości i sprawdzić różne cechy interesującego go produktu. Jednocześnie ceni sobie różnorodność i chce zovaczyć wszystkie dostępne opcje. Dlatego właśnie istotne jest, by pokazać mu je w okolicznościach, w których najbardziej nastawiony jest na zakup – w centrum handlowym.

Kogo poszukujemy? Unikalnych, sprawdzonych producentów, których jakość oferty mówi sama za siebie. Ludzi z pasją do branży fitness, którzy chcą zaprezentować swoje produkty przed klientelą gotową na zakup. Tych, którzy nie boją się kontaktu z klientem i chcą zwiększyć sprzedaż detaliczną, a także osób czekających na to, by otworzyć kolejny rozdział w funkcjonowaniu swojej firmy przy jednoczesnej redukcji kosztów marketingowych. Sektory wystawców: suplementy, sprzęt fitness, odzież, akcesoria, artykułu spożywcze, zdrowie i uroda, spa&wellness, zdrowa żywność.

IC PopUp Stores to innowacyjna forma promocji brandów i produktów. To wydarzenie, które pokazuje, jak istotna jest zmiana podejścia do sprzedaży w obecnych czasach. Stawiamy wyłącznie na sprawdzone lokalizacje i kreatywną reklamę, której nie oferują tradycyjne nośniki. Raport KPMG wskazał, że tym, co przede wszystkim cenią sobie klienci, jest personalizacja podejścia do ich potrzeb, a także wiarygodność danej marki.

Sprawdź szczegóły TUTAJ.

Fiwe 2021
11 - 12.09.2021 r.
Warszawa
expo XXI

do targów pozostało:

PATRONI MEDIALNI