fiwe 2020
7. EDYCJA
18 -20.09.2020 r.

Warszawa Expo xxi

FIWE E-COMMERCE

DLA KOGO ?

Właściciele oraz kadra zarządzająca
hurtowniami,
sklepami stacjonarnymi i internetowymi

 

 

 

CO ZYSKASZ ?

Zdobędziesz praktyczną wiedzę JAK i CO zrobić,
aby Twój biznes wzniósł się na wyżyny, ponad standardy konkurencji.
Dowiesz się jak krok po kroku prowadzić kampanię marketingową,
jak efektywnie sprzedawać i dbać o wizerunek marki

 

 

 

GDZIE ?

18 Września, Expo XXI

 

 

 

 

 

18 Września, H1

Godzina Prelegent Temat
10:30 – 11:00 Mikołaj Winkiel Monitorowanie Internetu dla branży fit.
Gdzie są klienci i dlaczego nie tylko w social media?
11:15 – 11:45 Robert Sosnowski Jak w łatwy i szybki sposób wyrekrutować influencerów
do projektu reklamowego i przeprowadzić z nimi efektywne działania?
Influencer marketing z wykorzystaniem platformy www.ReachABlogger.pl.
12:00 – 13:30 DEBATA FIWE SHOPS
13:45 – 14:30 Piotr Korzan Skuteczny ecommerce w czasach omnichannel i automatyzacji –
jak odnieść sukces na konkurencyjnym rynku.
14:45 – 15:30 Anna Gromańska Jak bezpiecznie budować sprzedaż sklepu w internecie?
Dlaczego od początku należy budować górę lejka sprzedażowego i jak robić to mądrze
15:30 – 16:00 Damian Wiszowaty AMAZON – KROK PIERWSZY, czyli jak wygrać maraton biegnąc po polu minowym

 

FIWE e-Commerce to konferencja wychodząca naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Została stworzona, aby ugasić pragnienie ciągłego poszerzania haryzontów oraz zdobywaniu dodatkowej wiedzy przez kadrę zarządzającą hurtowniami, właścicieli sklepów stacjonarnych i internetowych. Przedsiębiorcy dowiedzą się w jaki sposób zoptymalizować koszta, podnieść zyski ze sprzedaży i przede wszystkim być na bieżąco z ciągłymi zmianami, które obecnie zachodzą na rynku.

Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny rozwój e-commerce na świecie, a także w Polsce – zwłaszcza w branży spożywczej i odzieżowej. Prognozy są takie, że w ciągu 8 lat e-handel będzie stanowił 40% całkowitej sprzedaży, co jest olbrzymią szansą dla sklepów stacjonarnych działających w branży fitness. Możemy zauważyć, że co raz więcej firm decyduje się przenieść swoją sprzedaż do sieci co wiąże się z optymalizacją kosztów prowadzenia własnego biznesu.

Nowe technologie sprawiają, że cały czas dochodzi do zmiany w sektorze handlu, modele biznesowe są aktualizowane i tym samym relacje z klientami zmieniają się. Taka ciągła zmiana i bycie na bieżąco z nowościami stanowi jedno z najpoważniejszych wyzwań dla branży fitness w nadchodzących latach.

 

Fiwe 2020
18 - 20.09.2020 r.
Warszawa
expo XXI

do targów pozostało: